2018-02-16

RZGW w Białymstoku - Nadzory Wodne

Zarząd Zlewni w Augustowie


Nadzór Wodny w Augustowie
ul. Portowa 12
16-300 Augustów
tel.: 87 643 28 96
e-mail: nw-augustow@wody.gov.pl
elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP: 
/pgwwp-bi/nwaugustow

Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Augustowie w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdy poniedziałek w godzinach 16.00 -17.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne  są w pokoju  nr 16.

 

Nadzór Wodny w Ełku
ul. Kajki 10
19-300 Ełk
tel.: 87 610 03 07
e-mail: nw-elk@wody.gov.pl

elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwelk

Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny Ełk  w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdy poniedziałek w godz. 16.00 - 17.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w siedzibie Nadzoru Wodnego w Ełku pokój Nr 2

 

Nadzór Wodny w Grajewie
ul. Ełcka 7
19-200 Grajewo
tel.: 86 272 26 49
e-mail: nw-grajewo@wody.gov.pl

elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwgrajewo

Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny  Grajewo  w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki  oraz w każdy poniedziałek w godz. 16.00 - 17.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w  siedzibie Nadzoru Wodnego Grajewo.

 

Nadzór Wodny w Olecku
ul. Wojska Polskiego 5
19-400 Olecko
tel.: 87 523 30 11
e-mail: nw-olecko@wody.gov.pl

elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP::/pgwwp-bi/nwolecko

Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Olecku w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdy poniedziałek w godzinach 16.00-17.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są siedzibie NW Olecko.

 

Nadzór Wodny w Suwałkach
ul. Sportowa 22
16-400 Suwałki
tel.: 87 566 32 21
e-mail: nw-suwalki@wody.gov.pl

elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwsuwalki

Klienci zgłaszający skargi ,wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Suwałkach w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki. 
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w NW Suwałki.

 

Zarząd Zlewni w Białymstoku


Nadzór Wodny w Białymstoku
ul. Handlowa 6
15-399 Białystok
tel.: 85 748 12 07, pok. 106

e-mail: nw-bialystok@wody.gov.pl
elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwbialysto

Klienci zgłaszający skargi lub wnioski przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Białymstoku w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki (Poniedziałek – Piątek, godz. 8.00-16.00) oraz w każdy poniedziałek w godzinach 16.00-17.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu (tel. 85 74-81-207, pok. 106). Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w jednostce.

 

Nadzór Wodny w Bielsku Podlaskim
ul. Żwirki i Wigury 15
17-100 Bielsk Podlaski
tel.: 85 655 05 93
e-mail: nw-bielskpodlaski@wody.gov.pl

elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwbielpodl

Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Bielsku Podlaskim w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdy poniedziałek w godzinach 15.00-16.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w jednostce Nadzór Wodny w Bielsku Podlaskim.

 

Nadzór Wodny w Łapach
ul. Armii Krajowej 1
18-100 Łapy

tel.: 85 733 03 51
e-mail: nw-lapy@wody.gov.pl
elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwlapy

Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Łapach w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdy poniedziałek w godzinach 16.00-17.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w biurze Nadzór Wodny Łapy.

 

Nadzór Wodny w Mońkach
ul. Tysiąclecia 23 B
19-100 Mońki
tel.: 85 733 03 52

e-mail: nw-monki@wody.gov.pl
elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP: /pgwwp-bi/nwmonki

Klienci zgłaszający skargi lub wnioski przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Mońkach w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki (Poniedziałek – Piątek, godz. 8.00-16.00) oraz w każdy poniedziałek w godzinach 16.00-17.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu (85 733 03 53).
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w jednostce.

 

Nadzór Wodny w Sokółce
ul. Wodna 7
16-100 Sokółka
tel.: 85 711 29 45
e-mail: nw-sokolka@wody.gov.pl

elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwsokolka

Klienci zgłaszający skargi lub wnioski przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Sokółce w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki (Poniedziałek – Piątek, godz. 8.00-16.00) oraz w każdy poniedziałek w godzinach 15.00-16.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu (tel. 85 71-12-945). 
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w jednostce, w pok. nr 5.

 

Zarząd Zlewni w Giżycku


Nadzór Wodny w Giżycku
ul. Wodna 4
11-500 Giżycko
tel.:87 444 06 30
e-mail: nw-gizycko@wody.gov.pl

elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwgizycko

Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Giżycku, w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdy poniedziałek w godzinach 16.00-17.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w pokoju nr 2.

 

Nadzór Wodny w Gołdapi
ul. Żeromskiego 8 A
19-500 Gołdap
tel.: 87 615 10 46
e-mail: nw-goldap@wody.gov.pl

elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwgoldap

Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Gołdapi w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdy poniedziałek w godzinach 15.00-16.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne  są w pokoju nr 1.

 

Nadzór Wodny w Kolnie
ul. Senatorska 22
18-500 Kolno

tel.:86 444 23 01
e-mail: nw-kolno@wody.gov.pl

elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwkolno

Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny Kolno w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdy poniedziałek w godzinach 15.00-16.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne  są w pokoju nr 2.

 

Nadzór Wodny w Mikołajkach
ul. 3-go Maja 17
11-730 Mikołajki

tel.: 87 444 06 32
e-mail: nw-mikolajki@wody.gov.pl

elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwmikolajk

Klienci zgłaszający skargi lub wnioski przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Mikołajkach, w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki (Poniedziałek – Piątek, godz. 8.00-16.00) oraz w każdy poniedziałek w godzinach 16.00-17.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu (tel. 87 444 06 32).
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w jednostce, w pok. nr 1.

 

Nadzór Wodny w Piszu
ul. Warszawska 21
12-200 Pisz
tel.: 87 423 31 92
e-mail: nw-pisz@wody.gov.pl

elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwpisz

Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Piszu w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdy poniedziałek w godzinach 16.00-17.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w pokoju nr 2.

 

Nadzór Wodny w Węgorzewie
ul. Plac Wolności 7 
11-600 Węgorzewo
tel.: 87 444 06 31
e-mail: nw-wegorzewo@wody.gov.pl
elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP::/pgwwp-bi/nwwegorzew

Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Węgorzewie w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdy poniedziałek w godz. 15.00-16.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w biurze obsługi klienta.

 

Zarząd Zlewni w Olsztynie


Nadzór Wodny w Bartoszycach
ul. Grota Roweckiego 1
11-200 Bartoszyce
tel.: 89 762 24 63
e-mail: nw-bartoszyce@wody.gov.pl

elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwbartoszy

Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Bartoszycach w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdy poniedziałek w godzinach godz. 14.30-15.30 po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w pokoju nr 210.

 

Nadzór Wodny w Kętrzynie
ul. Pocztowa 11 

11-400 Kętrzyn
tel. 89 650 05 30
e-mail: nw-ketrzyn@wody.gov.pl
elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwketrzyn

Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny Kętrzyn w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdy poniedziałek w godzinach 14.00-15.00po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w pokoju nr 211.

 

Nadzór Wodny w Lidzbarku Warmińskim
ul. Stefana Wyszyńskiego 20
11-100 Lidzbark Warmiński

tel.: 89 650 05 31
e-mail: nw-lidzbarkwarminski@wody.gov.pl
elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwlidzwarm

Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Lidzbarku Warmińskim w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdy  poniedziałek w godzinach 15.00-16.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne w biurze Nadzoru Wodnego.


Nadzór Wodny w Mrągowie
ul. Widok 7
11-700 Mrągowo
tel.: 89 741 36 12
e-mail: nw-mragowo@wody.gov.pl
elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwmragowo

Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Mrągowie w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki (08.00-16.00) oraz w każdy poniedziałek w godzinach 16.00-17.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w pokoju nr 2.

 

Nadzór Wodny w Olsztynie
ul. Sprzętowa 6
10-467 Olsztyn
tel.: 89 650 01 68

e-mail: nw-olsztyn@wody.gov.pl 
elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwolsztyn

Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Olsztynie w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdą środę w godzinach 16.00-17.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w pokoju nr 2.

 

Zarząd Zlewni w Ostrołęce


Nadzór Wodny w Łomży
ul. Al. J. Piłsudskiego 70
18-400 Łomża
tel.: 86 218 54 81
e-mail: nw-lomza@wody.gov.pl

adres skrzynki e-PUAP:/pgwwp-bi/nwlomza

Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Łomży w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdy poniedziałek w godzinach 16.00-17.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki. 
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w pokoju nr 18.

 

Nadzór Wodny w Ostrołęce
ul. Nadnarwiańska 2 
07-400 Ostrołęka
tel.: 29 764 20 96
e-mail: nw-ostroleka@wody.gov.pl

elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwostrolek

Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Ostrołęce oraz w każdy wtorek - czwartek w godzinach 9.00 – 15.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w siedzibie NW w Ostrołęce.

 

Nadzór Wodny w Szczytnie
ul. Sobieszczańskiego 24 
12-100 Szczytno
tel.: 89 624 30 92
e-mail: nw-szczytno@wody.gov.pl

elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwszczytno

Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Szczytnie w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdy wtorek w godzinach 16.00-17.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w pokoju nr 3


Nadzór Wodny w Zambrowie
ul. 
RTM Witolda Pileckiego 5
18-300 Zambrów 
tel.: 86 444 23 00 
e-mail: nw-zambrow@wody.gov.pl

elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwzambrow

Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny Zambrów w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdy poniedziałek w godzinach 16.00-17.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w pokoju nr 5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..