Ogłoszenie o pracę

Tytuł ogłoszenia
Ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy w Zarządzie Zlewni Zielona Góra  
Stanowisko
Inspektor w Dziale Inwestycji  
E-mail
 
Telefon
68 452 76 07  
Fax
 
Data składania
2018-05-08  
Data wygaśnięcia
2018-05-08  
Tagi
 
Województwo
MAZOWIECKIE  
Powiat
Warszawa  
Gmina
Wola
Miasto
Warszawa  
Ulica
ul. Żelazna  
Numer budynku
59A  

                                                                                                     Zielona Góra, dnia 24 kwietnia 2018 r.

 

 

 

Ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy

 

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Zarząd Zlewni w  Zielonej Górze, ul. Ptasia 2b, 65-514 Zielona Góra

poszukuje kandydatów na stanowisko:

Inspektor w Dziale Inwestycji Zarządu Zlewni w Zielonej Górze

 

Wymiar etatu: 1

Miejsce wykonywania pracy:

ul. Ptasia 2b, 65-514 Zielona Góra

oraz w miarę potrzeby teren administrowany przez PGW WP Zarząd Zlewni w Zielonej Górze

 

Zakres zadań wykonywanych przez Dział Inwestycji:

1. Programowanie, planowanie inwestycji wodnych w układzie rocznym i wieloletnim i prowadzenie inwestycji z zakresu gospodarki wodnej, pełnienie funkcji inwestora albo inwestora zastępczego, w tym:

a) bilansowanie, weryfikowanie i przygotowywanie planów inwestycyjnych zarządu zlewni
i potrzeb inwestycji w oparciu o analizy i wnioski,

b) występowanie o zatwierdzenie wykazu inwestycji planowanych do realizacji,

c) określanie potrzeb finansowych dla planowanych zadań inwestycyjnych i wnioskowanie o środki na realizację,

d) pozyskiwanie finansowania dla inwestycji z funduszy zewnętrznych;

2. Programowanie, planowanie i nadzór wykonywania urządzeń melioracji wodnych realizowanych na koszt osób prawnych lub osób fizycznych lub przy współfinansowaniu ze środków publicznych przez zainteresowanych właścicieli gruntów oraz współpraca przy ustalaniu opłat melioracyjnych lub części kosztów;

3. Prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem inwestycji z funduszy zewnętrznych, kontrola osiągania założeń i wymaganych wskaźników wynikających z podpisanych umów i dla programów dofinansowujących inwestycję;

4. Współpraca z właściwymi instytucjami  w zakresie przygotowania do realizacji inwestycji powiązanych ze sobą pod względem hydrologicznym, hydrograficznym i środowiskowym na styku terenów funkcjonowania instytucji;

5. Współpraca w zakresie opracowywania lub aktualizacji dokumentów planistycznych w gospodarowaniu wodami, zgodnie z właściwością;

6. Współpraca z właściwą komórką organizacyjną, w zakresie realizacji działań ochronnych zgodnie z ustaleniami planów zadań ochronnych i planów ochrony dla obszarów Natura 2000

7. Wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora Zarządu Zlewni, jego Zastępcy i Kierownika Działu.

 

Warunki pracy

  • praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • praca biurowa przy komputerze,
  • praca w terenie - nadzór nad robotami w trakcie realizacji i odbiory robót budowlanych,
  • dojazd w teren samochodem służbowym lub środkami komunikacji publicznej.

 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym,
  • Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe,
  • Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej.
  • Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • odpowiedzialność, samodzielność, rzetelność, zdolności organizacyjne, pracowitość dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, obowiązkowość.
  • znajomość kompetencji samorządu województwa, powiatu i gminy;
  • Obsługa komputera (MS Office, Internet, e-mail);
  • Prawo jazdy kat. B;
  • pozostałe wymagania niezbędne: znajomość przepisów ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo wodne, Prawo budowlane, Ustawa o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych ogólna znajomość Ustawy - Prawo zamówień publicznych (oraz aktów wykonawczych do tych ustaw).

d o d a t k o w e

  • wykształcenie wyższe w kierunku budownictwo – specjalność budownictwo wodne, melioracje lub pokrewne związane z gospodarką wodną;

lub

wykształcenie średnie techniczne ; w kierunku budownictwo – specjalność budownictwo wodne, melioracje lub pokrewne związane z gospodarką wodną i co najmniej 2 –letni staż pracy;

  • doświadczenie zawodowe związane z gospodarką wodną, w szczególności w sferze administracji publicznej;
  • umiejętność analizy opracowań, syntezy;
  • umiejętność argumentowania, przekonywania, umiejętność rozwiązywania problemów, umiejętność efektywnej pracy w zespole;
  • odpowiedzialność, komunikatywność, asertywność;
  • mile widziane doświadczenie z pozyskiwaniem środków Unii Europejskiej (sporządzanie wniosków na dofinansowanie, wniosków o płatności itp.)

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia :

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
  •  kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów :

8 maja 2018 r.  w godzinach pracy Zarządu Zlewni w Zielonej Górze od 7.00 do 15.00(do końca dnia, liczy się data wpływu do Zarządu)

 

Miejsce składania dokumentów:

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Zarząd Zlewni w Zielonej Górze

ul. Ptasia 2B

65-514 Zielona Góra

tel. /68/ 45-27-600

 

z dopiskiem: „Oferta pracy:na stanowisko: „Inspektor w Dziale Inwestycji Zarządu Zlewni w Zielonej Górze"

 

Inne informacje: Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą. List motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie dalszych etapów rekrutacji. Prosimy o podanie możliwie pełnych danych kontaktowych – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu. Nie zwracamy przesłanych dokumentów aplikacyjnych. Nie przyjmujemy dokumentów w formie elektronicznej.

 

 

 

Osoba do kontaktu: Katarzyna Nowak

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..