Zamówienia publiczne

Tytuł zamówienia
Wywóz nieczystości w tym śmieci, nieczystości płynnych (szamba) na terenie jednostek podległych RZGW w Gdańsku na rok 2019 i 2020  
Przedmiot zamówienia
Wywóz nieczystości w tym śmieci, nieczystości płynnych (szamba) na terenie jednostek podległych RZGW w Gdańsku na rok 2019 i 202  
Rodzaj ogłoszenia
Ogłoszenie o zamówieniu  
Tryb zamówienia
przetarg nieograniczony  
Ogłaszający
PGW Wody Polskie RZGW w Gdańsku  
Województwo
MAZOWIECKIE  
Powiat
Warszawa  
Miasto
Warszawa  
Ulica
ul. Żelazna  
Numer budynku
59A  
Data publikacji od
2019-09-25  
Data publikacji do
2020-06-30  
Termin składania ofert
2019-10-03 09:00  
Numer ogłoszenia
GD.ROZ.281.18.2019.ZP.LW  
Cpv
90410000-4 Usługi usuwania ścieków
90511000-2 Usługi wywozu odpadów
90513200-8 Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
 

09.10.2019 r. - informacja o unieważnieniu postępowania - w załączniku

W dniu 03.10.2019r. zamieszczono informację z otwarcia ofert.

         

Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: Wywozie nieczystości w tym śmieci, nieczystości płynnych (szamba) na terenie jednostek podległych RZGW w Gdańsku w podziale na części (29):

 

 

ZADANIE I – Zarząd Zlewni w Chojnicach w roku 2019

 

 

CZĘŚĆ 1: wywóz nieczystości płynnych (szamba): Śluza Czersko Polskie, Elektrownia Wodna Mylof-Stopień Mylof

 

 

CZĘŚĆ 2: wywóz nieczystości stałych (skratek i odpadów zmieszanych): stacja pomp Przechowo

 

 

ZADANIE II – Zarząd Zlewni w Gdańsku w roku 2019

 

 

wywóz nieczystości płynnych (szamba): Karwieńskie Błota Drugie nr 26 (działka nr 138)

 

 

ZADANIE III – Zarząd Zlewni w Tczewie w roku 2019

 

 

CZĘŚĆ 1: wywóz i utylizacja odpadów olejowych i ich mieszaniny z wodą, w tym zaolejonych wód zęzowych z jednostek pływających: Baza Flotylli Lodołamaczy w Przegalinie

 

 

CZĘŚĆ 2: wynajem kontenera na odpady oraz ich wywóz i utylizacja: Baza Flotylli Lodołamaczy w Przegalinie

 

 

CZĘŚĆ 3: wynajem kontenera na odpady oraz ich wywóz i utylizacja – śmieci zebrane w trakcie sprzątania wałów i cieków: Strażnica wałowa Czatkowy

 

 

CZĘŚĆ 4: wynajem kontenera na odpady oraz ich wywóz i utylizacja – śmieci zebrane w trakcie sprzątania wałów i cieków: Wielki Lubień 81, Dragacz

 

 

ZADANIE IV – Zarząd Zlewni w Toruniu w roku 2019

 

 

CZĘŚĆ 1: wywóz nieczystości stałych (skratek) zgromadzonych w wyniku spływu wód na terenie: przepompownie przeciwpowodziowe stacji pomp Chełmno, Starogród, Rządz, Baba, Łęgowo, Czarnowo

 

 

CZĘŚĆ 2: wywóz nieczystości płynnych (szamba) ze śluz, budynków oraz statków: NW Toruń, Śluza Miłomłyn, Śluza Zielona, statek Drwęca i Barycz

 

 

CZĘŚĆ 3: wywóz i utylizacja odpadów olejowych i ich mieszaniny z wodą, w tym zaolejonych wód zęzowych ze statków: motorówka Kaczor, holownik Barycz, motorówka Drwęca, motorówka Łoskoń

 

 

ZADANIE V – Zarząd Zlewni w Chojnicach w roku 2020

 

 

CZĘŚĆ 1: wywóz nieczystości płynnych (szamba): Śluza Czersko Polskie, Elektrownia Wodna Mylof-Stopień Mylof

 

 

CZĘŚĆ 2: wywóz nieczystości stałych (skratek i odpadów zmieszanych): stacja pomp Przechowo

 

 

CZĘŚĆ 3: wynajem kontenera na odpady oraz ich wywóz i utylizacja – śmieci zebrane w trakcie sprzątania wałów i cieków: NW Tuchola

 

 

ZADANIE VI – Zarząd Zlewni w Elblągu w roku 2020

 

 

CZĘŚĆ 1: wywóz nieczystości stałych (odpadów zmieszanych): NW Malbork, Śluza Rakowiec, Śluza Biała Góra, Śluza Szonowo, Śluza Michałowo, Pochylnia Całuny, Pochylnia Jelenie

 

 

CZĘŚĆ 2: wywóz nieczystości płynnych (szamba): oczyszczalnia ekologiczna Żegluga Śluza Gdańska Głowa, Śluza Biała Góra, Szonowo, Rakowiec, Michałowo, Pochylnia Całuny, Pochylnia Jelenie, Pochylnia Oleśnica, Pochylnia Kąty, Pochylnia Buczyniec (pomieszczenia biurowo-socjalne), Pochylnia Buczyniec (od lokatorów), Pochylnia Buczyniec (IHKE), pomieszczenia socjalne (Całuny, Oleśnica, Jelenie, Kąty)

 

 

ZADANIE VII – Zarząd Zlewni w Gdańsku w roku 2020

 

 

CZĘŚĆ 1: wywóz nieczystości płynnych (szamba): Karwieńskie Błota Drugie nr 26 (działka nr 138),

 

 

CZĘŚĆ 2: wywóz nieczystości stałych (odpadów zmieszanych): budynek biurowy Nadzoru Wodnego w Słupsku, ul. Fr. Nullo 6

 

 

ZADANIE VIII – Zarząd Zlewni w Tczewie w roku 2020

 

 

CZĘŚĆ 1: wywóz nieczystości stałych (odpadów zmieszanych) i innych odpadów komunalnych: budynek biurowy ZZ Tczew ul. Wodna 14 oraz ZZ Tczew ul. 30 stycznia 50

 

 

CZĘŚĆ 2: wywóz nieczystości stałych (odpadów zmieszanych) i innych odpadów komunalnych: budynek biurowy NW Grudziądz

 

 

CZĘŚĆ 3: wywóz nieczystości stałych (odpadów zmieszanych) i innych odpadów komunalnych: budynek biurowy Baza Postojowa Barek w Korzeniewie

 

 

CZĘŚĆ 4: wywóz nieczystości stałych (odpadów zmieszanych) i innych odpadów komunalnych: budynek stacji pomp Kończyce, budynek socjalno-magazynowy w Wielkim Lubieniu

 

 

CZĘŚĆ 5: wywóz i utylizacja odpadów olejowych i ich mieszaniny z wodą, w tym zaolejonych wód zęzowych z jednostek pływających: Baza Flotylli Lodołamaczy w Przegalinie

 

 

CZĘŚĆ 6: wywóz nieczystości płynnych (szamba) ze zbiornika bezodpływowego: budynek mieszkalny stacji pomp Rozajny Małe

 

 

CZĘŚĆ 7: wynajem kontenera na odpady oraz ich wywóz i utylizacja – śmieci zebrane w trakcie sprzątania wałów i cieków: ZZ Tczew ul. 30 stycznia 50

 

 

CZĘŚĆ 8: wywóz nieczystości płynnych ze zbiornika bezodpływowego (szamba): Baza Flotylli Lodołamaczy w Przegalinie

 

 

CZĘŚĆ 9: wynajem kontenera na odpady oraz ich wywóz i utylizacja – śmieci zebrane w trakcie sprzątania wałów i cieków: Wielki Lubień 81, Dragacz

 

 

ZADANIE IX – Zarząd Zlewni w Toruniu w roku 2020

 

 

CZĘŚĆ 1: wywóz nieczystości stałych (skratek) zgromadzonych w wyniku spływu wód na terenie: przepompownie przeciwpowodziowe stacji pomp Chełmno, Starogród, Rządz, Baba, Łęgowo, Czarnowo

 

 

CZĘŚĆ 2: wywóz nieczystości płynnych (szamba) ze śluz, budynków oraz statków: NW Chełmno, Śluza Miłomłyn, Śluza Zielona, NW Toruń, Zespół Wsparcia Technicznego Chełmno, statek Drwęca i Barycz

 

 

CZĘŚĆ 3: wywóz i utylizacja odpadów olejowych i ich mieszaniny z wodą, w tym zaolejonych wód zęzowych ze statków: motorówka Kaczor, holownik Barycz, motorówka Drwęca, motorówka Łoskoń

 

 

 

 

 

2.      Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań/części określają: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Rozdział III SIWZ), Kalkulacja cenowa (Rozdział V SIWZ), Projekt Umowy (Rozdział VI SIWZ) oraz oferta Wykonawcy.

 

 

3.       Ostateczna ilość poszczególnych odbiorów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania Umowy.

 

 

4.       Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tych ilości przy zachowaniu cen jednostkowych netto przedstawionych przez Wykonawcę w Kalkulacji cenowej do maksymalnej kwoty umowy brutto.

 

 

5.       Podczas realizacji przedmiotu zamówienia należy przestrzegać wszystkich obowiązujących przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy i bezwzględnie stosować wszystkie przewidziane przy tych pracach  urządzenia zabezpieczające i ochronne.

 

 

6.       Zamawiający nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych.

 

 

7.       Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie wykonaną ilość odbiorów w oparciu o ceny jednostkowe podane w Kalkulacji cenowej.

 

 

8.       Przedmiot zamówienia jest podzielony na części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na całość lub na dowolnie wybrane zadania/części zamówienia.

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki:

 

 

SIWZ

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu

 

 

Formularz oferty – edytowalny

 

 

Kalkulacja cenowa – edytowany

 

 

Oświadczenia – edytowalny

 

 

 

CPV: 90511000-2, 90410000-4, 90513200-8, 9012100-1, 90220000-5

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..