RZGW w Białymstoku - Nadzory Wodne
Zarząd Zlewni w Augustowie
Nadzór Wodny w Augustowie
ul. Portowa 12
16-300 Augustów
tel.: 87 643 28 96
e-mail: nw-augustow@wody.gov.pl
elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP: /pgwwp-bi/nwaugustow
Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Augustowie w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdy poniedziałek w godzinach 16.00 -17.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w pokoju nr 16.
Nadzór Wodny w Ełku
ul. Kajki 10
19-300 Ełk
tel.: 87 610 03 07
e-mail: nw-elk@wody.gov.pl
elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwelk
Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny Ełk w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdy poniedziałek w godz. 16.00 - 17.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w siedzibie Nadzoru Wodnego w Ełku pokój Nr 2
Nadzór Wodny w Grajewie
ul. Ełcka 7
19-200 Grajewo
tel.: 86 272 26 49
e-mail: nw-grajewo@wody.gov.pl
elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwgrajewo
Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny Grajewo w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdy poniedziałek w godz. 16.00 - 17.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w siedzibie Nadzoru Wodnego Grajewo.
Nadzór Wodny w Olecku
ul. Wojska Polskiego 5
19-400 Olecko
tel.: 87 523 30 11
e-mail: nw-olecko@wody.gov.pl
elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP::/pgwwp-bi/nwolecko
Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Olecku w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdy poniedziałek w godzinach 16.00-17.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są siedzibie NW Olecko.
Nadzór Wodny w Suwałkach
ul. Sportowa 22
16-400 Suwałki
tel.: 87 566 32 21
e-mail: nw-suwalki@wody.gov.pl
elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwsuwalki
Klienci zgłaszający skargi ,wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Suwałkach w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w NW Suwałki.
Zarząd Zlewni w Białymstoku
Nadzór Wodny w Białymstoku
ul. Handlowa 6
15-399 Białystok
tel.: 85 748 12 07, pok. 106
e-mail: nw-bialystok@wody.gov.pl
elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwbialysto
Klienci zgłaszający skargi lub wnioski przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Białymstoku w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki (Poniedziałek – Piątek, godz. 8.00-16.00) oraz w każdy poniedziałek w godzinach 16.00-17.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu (tel. 85 74-81-207, pok. 106). Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w jednostce.
Nadzór Wodny w Bielsku Podlaskim
ul. Żwirki i Wigury 15
17-100 Bielsk Podlaski
tel.: 85 655 05 93
e-mail: nw-bielskpodlaski@wody.gov.pl
elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwbielpodl
Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Bielsku Podlaskim w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdy poniedziałek w godzinach 15.00-16.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w jednostce Nadzór Wodny w Bielsku Podlaskim.
Nadzór Wodny w Łapach
ul. Armii Krajowej 1
18-100 Łapy
tel.: 85 733 03 51
e-mail: nw-lapy@wody.gov.pl
elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwlapy
Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Łapach w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdy poniedziałek w godzinach 16.00-17.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w biurze Nadzór Wodny Łapy.
Nadzór Wodny w Mońkach
ul. Tysiąclecia 23 B
19-100 Mońki
tel.: 85 733 03 52
e-mail: nw-monki@wody.gov.pl
elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP: /pgwwp-bi/nwmonki
Klienci zgłaszający skargi lub wnioski przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Mońkach w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki (Poniedziałek – Piątek, godz. 8.00-16.00) oraz w każdy poniedziałek w godzinach 16.00-17.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu (85 733 03 53).
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w jednostce.
Nadzór Wodny w Sokółce
ul. Wodna 7
16-100 Sokółka
tel.: 85 711 29 45
e-mail: nw-sokolka@wody.gov.pl
elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwsokolka
Klienci zgłaszający skargi lub wnioski przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Sokółce w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki (Poniedziałek – Piątek, godz. 8.00-16.00) oraz w każdy poniedziałek w godzinach 15.00-16.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu (tel. 85 71-12-945).
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w jednostce, w pok. nr 5.
Zarząd Zlewni w Giżycku
Nadzór Wodny w Giżycku
ul. Wodna 4
11-500 Giżycko
tel.:87 444 06 30
e-mail: nw-gizycko@wody.gov.pl
elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwgizycko
Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Giżycku, w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdy poniedziałek w godzinach 16.00-17.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w pokoju nr 2.
Nadzór Wodny w Gołdapi
ul. Żeromskiego 8 A
19-500 Gołdap
tel.: 87 615 10 46
e-mail: nw-goldap@wody.gov.pl
elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwgoldap
Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Gołdapi w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdy poniedziałek w godzinach 15.00-16.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w pokoju nr 1.
Nadzór Wodny w Kolnie
ul. Senatorska 22
18-500 Kolno
tel.:86 444 23 01
e-mail: nw-kolno@wody.gov.pl
elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwkolno
Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny Kolno w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdy poniedziałek w godzinach 15.00-16.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w pokoju nr 2.
Nadzór Wodny w Mikołajkach
ul. 3-go Maja 17
11-730 Mikołajki
tel.: 87 444 06 32
e-mail: nw-mikolajki@wody.gov.pl
elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwmikolajk
Klienci zgłaszający skargi lub wnioski przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Mikołajkach, w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki (Poniedziałek – Piątek, godz. 8.00-16.00) oraz w każdy poniedziałek w godzinach 16.00-17.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu (tel. 87 444 06 32).
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w jednostce, w pok. nr 1.
Nadzór Wodny w Piszu
ul. Warszawska 21
12-200 Pisz
tel.: 87 423 31 92
e-mail: nw-pisz@wody.gov.pl
elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwpisz
Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Piszu w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdy poniedziałek w godzinach 16.00-17.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w pokoju nr 2.
Nadzór Wodny w Węgorzewie
ul. Plac Wolności 7
11-600 Węgorzewo
tel.: 87 444 06 31
e-mail: nw-wegorzewo@wody.gov.pl
elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP::/pgwwp-bi/nwwegorzew
Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Węgorzewie w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdy poniedziałek w godz. 15.00-16.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w biurze obsługi klienta.
Zarząd Zlewni w Olsztynie
Nadzór Wodny w Bartoszycach
ul. Grota Roweckiego 1
11-200 Bartoszyce
tel.: 89 762 24 63
e-mail: nw-bartoszyce@wody.gov.pl
elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwbartoszy
Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Bartoszycach w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdy poniedziałek w godzinach godz. 14.30-15.30 po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w pokoju nr 210.
Nadzór Wodny w Kętrzynie
ul. Pocztowa 11
11-400 Kętrzyn
tel. 89 650 05 30
e-mail: nw-ketrzyn@wody.gov.pl
elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwketrzyn
Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny Kętrzyn w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdy poniedziałek w godzinach 14.00-15.00po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w pokoju nr 211.
Nadzór Wodny w Lidzbarku Warmińskim
ul. Stefana Wyszyńskiego 20
11-100 Lidzbark Warmiński
tel.: 89 650 05 31
e-mail: nw-lidzbarkwarminski@wody.gov.pl
elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwlidzwarm
Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Lidzbarku Warmińskim w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdy poniedziałek w godzinach 15.00-16.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne w biurze Nadzoru Wodnego.
Nadzór Wodny w Mrągowie
ul. Widok 7
11-700 Mrągowo
tel.: 89 741 36 12
e-mail: nw-mragowo@wody.gov.pl
elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwmragowo
Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Mrągowie w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki (08.00-16.00) oraz w każdy poniedziałek w godzinach 16.00-17.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w pokoju nr 2.
Nadzór Wodny w Olsztynie
ul. Sprzętowa 6
10-467 Olsztyn
tel.: 89 650 01 68
e-mail: nw-olsztyn@wody.gov.pl
elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwolsztyn
Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Olsztynie w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdą środę w godzinach 16.00-17.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w pokoju nr 2.
Zarząd Zlewni w Ostrołęce
Nadzór Wodny w Łomży
ul. Al. J. Piłsudskiego 70
18-400 Łomża
tel.: 86 218 54 81
e-mail: nw-lomza@wody.gov.pl
adres skrzynki e-PUAP:/pgwwp-bi/nwlomza
Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Łomży w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdy poniedziałek w godzinach 16.00-17.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w pokoju nr 18.
Nadzór Wodny w Ostrołęce
ul. Nadnarwiańska 2
07-400 Ostrołęka
tel.: 29 764 20 96
e-mail: nw-ostroleka@wody.gov.pl
elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwostrolek
Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Ostrołęce oraz w każdy wtorek - czwartek w godzinach 9.00 – 15.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w siedzibie NW w Ostrołęce.
Nadzór Wodny w Szczytnie
ul. Sobieszczańskiego 24
12-100 Szczytno
tel.: 89 624 30 92
e-mail: nw-szczytno@wody.gov.pl
elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwszczytno
Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny w Szczytnie w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdy wtorek w godzinach 16.00-17.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w pokoju nr 3
Nadzór Wodny w Zambrowie
ul. RTM Witolda Pileckiego 5
18-300 Zambrów
tel.: 86 444 23 00
e-mail: nw-zambrow@wody.gov.pl
elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP:/pgwwp-bi/nwzambrow
Klienci zgłaszający skargi, wnioski lub petycje przyjmowani są w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Nadzór Wodny Zambrów w każdym dniu roboczym w godzinach pracy jednostki oraz w każdy poniedziałek w godzinach 16.00-17.00, po wcześniejszym przedstawieniu przedmiotu rozmowy i uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Formularze skarg, wniosków i petycji dostępne są w pokoju nr 5