PO.ZUZ.2.4210.125m.2020.BK
Informacja
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Na podstawie art. 400 ust. 7 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 310 z późn. zm.) oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 256 z późn. zm.) Dyrektor Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kaliszu zawiadamia, że w dniu 15 maja 2020 r., zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia kolejnego okresu obowiązywania pozwolenia wodnoprawnego, wydanego przez Starostę Kaliskiego w dniu 25 czerwca 2010 r., znak OŚ.6223-71/10 - w części dotyczącej szczególnego korzystania w wód w zakresie odprowadzania oczyszczonych w osadniku i separatorze lamelowym PSK Lamela 10/100 wód opadowych do ziemi z terenu placu utwardzonego (dz. 1512/3 i 1512/5) Kompleksu Obsługi Pojazdów w m. Józefów:
- powierzchnia odwadniane – 0,24 ha,
- Qmax. sek = 28,08 dm3/s,
- Qroczne = 1100 m3/rok,
zmienionego następnie decyzją Starosty Kaliskiego z dnia 12 listopada 2015 r., znak OŚ.6341.123.2015, w zakresie nazwy podmiotu dla jakiego zostało wydane.
Zgodnie z treścią art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, informuję o możliwości zapoznania się z aktami sprawy, wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i zgłaszania ewentualnych uwag w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma.
Obowiązek podawania informacji do publicznej wiadomości wynika z art. 400 ust. 7 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne. Wobec powyższego niniejszą informację należy podać do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości (tj. BIP, tablica ogłoszeń) w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma.
Informację o wszczęciu postępowania z adnotacją o sposobie podania do publicznej wiadomości w okresie 7 dni od daty otrzymania, z potwierdzeniem pieczęcią i podpisem, należy niezwłocznie przekazać do Działu Zgód Wodnoprawnych Zarządu Zlewni w Kaliszu z siedzibą przy ul. Kolegialnej 4, 62 -800 Kalisz.