Zarząd Zlewni w Stalowej Woli – zawiadomienie o wszczęciu postępowania
Zarząd Zlewni w Stalowej Woli – zawiadomienie o wszczęciu postępowania oraz zakończeniu postępowania wyjaśniającego i dowodowego ws. udzielenia pozwolenia wodnoprawnego. Na podstawie art. 10 oraz art. 61 § 4, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm) w związku z art. 400 ust. 7 ustawy z dnia ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo Wodne (Dz. U. z 2018 r. poz. 2268 z późn. zm.) Zarząd Zlewni w Stalowej Woli informuje o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych tj. przebudowy oraz likwidacji rowu lewostronnego drogi gminnej nr 104702R w km od 0+013 do 3+483, przebudowy oraz likwidacji rowu prawostronnego drogi gminnej nr 104702R w km od 0+261 do 3+478, oraz na usługi wodne polegające na odprowadzaniu wód opadowych i roztopowych projektowanymi wylotami do przebudowywanych rowów, z lokalizacją inwestycji na terenie działek nr ew. 796/1, 800, 507/4, 845/44, 962, 876, 874, 1524, 1525, 187, 1539/4, 1540, 461, 1544/2, 1544/3, 1809, 1810, 1774, 1780/1, 1780/2, 1776/1 i 1778/1, obręb 0006 Łętownia oraz działek nr ew. 209 i 637/3, obręb 0005 Wólka Łętowska, jednostka ewidencyjna 180805_5 Nowa Sarzyna – obszar wiejski, powiat leżajski.
Wnioskodawca: Miasto i Gmina Nowa Sarzyna, ul. Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna.
Data złożenia wniosku: 17.02.2020 r.